![](https://vchaspik-rozrobka.pp.ua/sites/default/files/styles/full_image/public/images/u12952/2020/11/5553_0.jpg?itok=Uj7zrvPJ)
В Україні розпочався суспільний діалог щодо організації 12-річного шкільного навчання, починаючи з 5-ти років. У разі підтримки передбачено розроблення відповідних до віку дітей освітніх і навчальних програм.
Виконуючий обов'язки міністра освіти і науки Сергій Шкарлет у своєму Телеграм-каналі назвав аргументи на користь введення такої моделі навчання, передає Час Пік.
"Закінчення шкільного навчання у 18-19 років (за умов 12-ти класів) не є ключовим аргументом у цій дискусії. Хибно стверджувати, що Україна боїться вчити дітей довго чи багато, хоча саме так деякі «політичні фахівці» від освіти й взялися трактувати розпочате обговорення", - заявив Шкарлет.
За його словами, ключові аргументи щодо змін насправді такі:
- наступність дошкільної та початкової ланок освіти;
- чим раніше починається освоєння дитиною корисних навичок, розвиток здібностей, тим успішнішою ця дитина стає в дорослому житті;
- сучасні діти розвиваються набагато швидше, і значну роль у цьому відіграє шалений темп розвитку інформаційних технологій.
В.о. міністра наголосив, що 5-річні та 6-річні діти потребують різних підходів і компетенцій за формою й тривалістю навчання та дозвілля.
"«Це дорого», – кажуть експерти. Але наші діти не гірші за тих, хто навчається в більш розвинених країнах, і тому аргументи на користь «економії» вважаю недоцільними. Моє завдання - знайти можливості та підтримку", - зазначив Шкарлет.
Він додав, що це питання обговорюється за участю батьків, освітян, психологів, педіатрів. На меті розробка єдиної концепції розвитку шкільної освіти й розроблення Освітнього кодексу.