
У Лисичанську в КНП "ЦПМСД №2" запрацював кол-центр, який надаватиме відповіді на питання, пов'язані з графіком роботи лікарів, вакцинацією, тестуванням на COVID-19, отриманням медичних консультацій.
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" поінформувало жителів Лисичанська про початок роботи call-центру, який покликаний поліпшити якість надання первинної медичної допомоги, повідомляє Час Пік.
Кол-центр почав працювати з 14 квітня 2021 року.
Телефон: 095-550-50-28
Графік роботи кол-центру:
- понеділок-п'ятниця: з 8:00 до 14:00,
- субота: з 8:00 до 12: 00.
Всі вхідні дзвінки будуть надходити на один номер, тому варто очікувати, що багатьом не вдасться додзвонитися з першого разу.
"Якщо при здійсненні вашого дзвінка лінія буде зайнята, то ми вам обов’язково зателефонуємо після закінчення попередньої консультайії", - попередили у call-центрі.
Більш детальну інформацію про графік роботи КНП "ЦПМСД №2", лікарів, послуги та контактні телефони можна дізнатися на сайті КНП"ЦПМСД №2".
Читайте також: Нові реквізити для оплати за електроенергію: важлива інформація для жителів Луганщини