Американський ринок дуже привабливий для багатьох європейських компаній. Проте існувати на ньому непросто. Підприємства у Сполучених Штатах чудово усвідомлюють необхідність захисту прав на інтелектуальну власність, тому без вагань відстоюють свої права у суді у разі підозри на порушення. Перш ніж розпочинати бізнес на цьому ринку, варто спробувати зареєструвати торгову марку. Це непросте завдання через специфічні умови, що випливають з американської правової системи та величезної кількості позначень, що охороняються на цій території.
Чому варто зареєструвати знак у США?
На сьогодні у США зареєстровано близько трьох мільйонів товарних знаків, що використовуються поряд із незареєстрованими. США – одна з небагатьох країн, де право на ТЗ має фізична чи юридична особа, яка першою застосує його у торгівлі (за принципом «першого використання»). З іншого боку, реєстрація товарного знаку підвищує безпеку торгівлі товарами та дає право пред'являти претензії, тому однозначно варто докласти зусиль та спробувати зареєструвати товарний знак у США.
Отримайте допомогу від експерта з інтелектуальної власності
Фахівці компанії 4B.UA підтримують клієнтів у цьому виді діяльності завдяки постійній співпраці з американськими партнерами в галузі захисту товарних знаків і не лише. Тут вам запропонують та підготують оптимальну стратегію захисту з урахуванням умов бізнесу. На сторінці компанії https://4b.ua/service/usa-tm-registration/ можна замовити консультацію, де ви отримаєте відповіді на всі запитання.
ТЗ може бути зареєстрований на федеральному рівні в USPTO (United States Patent and Trademark Office – Відомство США з патентів та товарних знаків) або на рівні штату. Сполучені Штати є країною-учасницею Мадридської системи, тому охорону товарних знаків тут також можна отримати, подавши заявку через Всесвітню організацію інтелектуальної власності, через яку ексклюзивність визначається на федеральному рівні.
Переваги реєстрації ТЗ у США
Для українського підприємця реєстрація ТЗ у США на федеральному рівні приносить багато переваг. По-перше, вона поширюється на всю країну, а державна реєстрація діє лише у конкретному штаті. Перш ніж подавати заявку на реєстрацію товарного знака в USPTO, необхідно провести його перевірку, щоб переконатися, що він ідентичний або схожий ТЗ раніше не був зареєстрований.
Реєстрація товарного знака США – складна процедура, але віддача від цієї інвестиції може бути значною. Пам'ятайте, що Штати – це величезний ринок, і торгова марка, що ефективно охороняється, може стати важливим активом компанії.
Підтвердити торгову марку США
На першому етапі перевірки товарних знаків у США проводиться попередній пошук за міжнародними реєстраціями із зазначенням території США та поданими та зареєстрованими федеральними знаками США. Проведення попереднього пошуку знизить ризик відмови у реєстрації Відомством США за патентами та товарними знаками (USPTO) та заперечень з боку третіх осіб.
У ситуації виявлення ідентичного або дуже схожого знака, який унеможливлює отримання реєстрації, початковий пошук дозволить як уникнути витрат, пов'язаних з повною експертизою знака, так і вибрати одне або кілька позначень з пропозицій на реєстрацію. Завдяки цьому можна суттєво оптимізувати витрати.
Фундаментальне питання використання знака у торгівлі також має бути відображене у відповідному переліку товарів або послуг, для яких призначається знак відповідно до конкретних вимог USPTO США. Також не забувайте періодично подавати декларацію про використання знака у США після отримання реєстрації.