vchaspik-global-message
14:36, 09.09.2021

В Україні змінилися правила постачання тепла та гарячої води

отопление и горячая вода

Кабінет міністрів України вніс зміни до правил та типових договорів про надання послуг з постачання теплової енергії та гарячої води, які вдосконалюють порядок отримання споживачами послуги.

Кабмін 8 вересня вніс зміни до правил та типових договорів про надання послуг з постачання теплової енергії та гарячої води. Про це ]]>повідомила]]> прес-служба Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, передає Час Пік.

"Прийняті зміни є комплексними і спрямовані на забезпечення рівних умов отримання вищевказаних послуг зі споживачами, як у багатоквартирних будинках, так і індивідуальних (садибних) житлових будинків. Відповідні рішення ухвалені на засіданні Кабінету Міністрів", - повідомили в Мінрегіоні.

Найбільше зміни торкнулися регулювання договірних відносин зі споживачами. Задля забезпечення прав усіх категорій споживачів, для тих, які не обрали жодну форму договору з виконавцем послуги,  запроваджено публічний договір приєднання про надання послуг постачання теплової енергії та гарячої води (замість письмової форми договору).  

"Публічні договори приєднання з індивідуальними споживачами у багатоквартирному будинку вважаються укладеними, якщо протягом 30 днів з дня опублікування їх текстів на сайті органу місцевого самоврядування або виконавця послуг, співвласники багатоквартирного будинку не уклали інший договір з виконавцем комунальних послуг.

Із власником індивідуального будинку такий договір вважається укладеним, якщо протягом 30 днів з дня опублікування тексту договору він не відмовився від послуги. Для переходу на нові договори чинним споживачам не потрібно надавати жодної додаткової інформації або робити щось додатково", - повідомили в Мінрегіоні.

Також змінами врегульовано низку питань щодо:

  • структури оплати послуги та її деталізації, при цьому плата за послугу повинна вноситися одним платежем, незалежно від кількості складових;
  • обліку спожитої послуги та її розподілу між споживачами в залежності від моделі договірних відносин;
  • розміщення інформації щодо кількості та якості послуги;
  • відповідальності сторін за неналежне виконання договірних відносин;
  • процедури зміни моделі договірних відносин або припинення їх дії.