![](https://vchaspik-rozrobka.pp.ua/sites/default/files/styles/full_image/public/images/u12939/2020/10/image_7_0_0.jpg?itok=sTV1MO3I)
Українська компанія, що надає послуги експрес-доставки документів, вантажів та посилок "Нова пошта" повідомила про призупинення надання популярної послуги.
Компанія "Нова пошта" заявила про рішення призупинити дію послуги, яка користувалася попитом, повідомляє Час Пік з посиланням на прес-службу компанії.
"Нова пошта" з 7 жовтня призупиняє надання послуги"Сейф-сервіс". Послуга була запущена в тестовому режимі у серпні 2020 для здійснення безпечних онлайн-угод.
Продавець замовляв послугу через Мобільний додаток або бізнес-кабінет. При цьому грошові кошти за товар не йшли відразу на рахунок Продавця, а резервувалися. Тільки після того, як покупець оглядав та забирав посилку, гроші перераховувалися на карту продавцеві. Як відзначили в компанії, така послуга зручна як для продавця, так і для покупця, тому користувалася попитом.
"На жаль, ми бачимо, що послугою почали зловживати шахраї. Вони нібито від імені Нової Пошти надсилають клієнтам смс-повідомлення з номером неіснуючої експрес-накладної та посиланням на підроблений сайт для оплати. Ми постійно блокуємо такі сайти і номери, але шахраї не зупиняються. Тому, щоб захистити своїх клієнтів компанія вирішила призупинити дію послуги", - повідомила прес-служба компанії.
Також в компанії відзначили, що всі угоди, які були створені клієнтами "Нової пошти" до моменту відключення послуги, будуть проведені в звичайному порядку.